القائمة الرئيسية

الصفحات

سلك بليسيه اوكورديون في أسيوط

لو حضرتك من اسيوط يبقى المقال ده مهم جدا لعشاق الديكورات المنزلية والذوق الراقى واستجابة لعملائنا الكرام تم توفير افضل نوع سلك للشبابيك والابواب بسعر مميز جدا.

افضل نوع سلك للشبابيك
سلك شبابيك اوكورديون



بتعاني من الناموس والحشرات في شقتك ومش لاقي حل غير المبيدات، أو بتقفل الشبابيك والابواب وعايز تهوية جيدة بدون دخول الناموس والحشرات؟

عايز سلك شبابيك الوميتال او خشب؟ 


يبقى الحل لحضرتك هو تركيب سلك بليسيه لانه افضل نوع سلك للشبابيك و مصنوع خصيصا للحماية التامه من الناموس والحشرات الصغيره التي تستغل أصغر فتحه في السلك العادي والدخول منها، وكمان السلك العادي من ضمن عيوبه انه قابل للصدأ والتأمل وغير أمن، لكن في حالة تركيب سلك بليسيه اوكورديون سوف تستمتع بالتهويه الجيدة للمكان بالإضافة إلى الشكل المميز جدا. 

أماكن تركيب السلك البليسيه الاكورديون 

يتم تركيب سلك بليسيه اوكورديون على جميع الأبواب والشبابيك، لأنه لا يشغل مكان نهائيا يمكن لم السلك على جانب الشباك او الباب بشكل راقي جدا، متوفر سلك واحد درفه او ٢ درفه وهو يعتبر سلك وستاره في نفس الوقت تكمل ديكورات منزلك

يتم تركيب السلك البليسيه على اي شباك او باب الومنتال او خشب او UPVC بكل سهوله 

متوفر السلك البليسيه في أسيوط بأسعار لاتقبل المنافسه ابعتلنا مقاسات الشبابيك والابواب واحنا نكلم حضرتك او اتصل بنا لرفع المقاسات في اي مكان في محافظة أسيوط 


كلمات دلالية: سلك بليسيه فى مصر، سلك بليسيه اوكورديون تركى، افضل نوع سلك للابواب والشبابيك، سعر السلك البليسيه فى مصر

© copyright 2019 – جميع الحقوق محفوظة



الوميتال الرحمه باسيوط ـ احمد سعد

 اسيوط ـ المعلمين ـ بجوار محطه الصرف

 01289910677 
01090325612




تعليقات